Cấu trúc đề thi Aptis ESOL chi tiết nhất

Khám phá cấu trúc đề thi Aptis ESOL chi tiết nhất! Cùng Aptis Easy tìm hiểu chi tiết cấu trúc từng phần thi bao gồm Listening, Reading, Writing, Speaking ngay nhé.

avatar

Aptis Easy

check
10/07/2025

Bạn đang ôn luyện thi chứng chỉ nhưng chưa rõ cấu trúc đề Aptis ESOL mới nhất? Đừng lo! Bài viết này sẽ cung cấp cho bạn thông tin chi tiết về cấu trúc bài thi Aptis, giúp bạn hiểu rõ cách thức và chiến lược làm bài hiệu quả. Bao gồm các kỹ năng Listening, Reading, Writing đến Speaking, Aptis Easy sẽ trình bày chi tiết tần tần tật các thông tin mới nhất về cấu trúc đề thi Aptis B2 cho bạn.

Cấu trúc đề thi Aptis ESOL chi tiết nhấtAptis ESOL là gì?

Aptis ESOL là kỳ thi đánh giá trình độ tiếng Anh trên máy tính, bao gồm cả bốn kỹ năng, được phát triển và nghiên cứu bởi Hội đồng Anh. Kỳ thi được tổ chức tại các trung tâm thi, dưới sự giám sát và công nhận của Cơ quan Kiểm định Chất lượng và Quy chế thi (Ofqual) của Vương quốc Anh.

Cấu trúc bài thi Aptis ESOL

Tổng quan, bài thi Aptis ESOL gồm 5 phần chính sau:

  • Phần thi Ngữ pháp, Từ vựng (25 phút): gồm 25 câu Ngữ pháp, 25 câu Từ vựng.

  • Phần thi Nghe (55 phút): gồm 4 phần tương ứng 25 câu hỏi.

  • Phần thi Đọc (30 phút): gồm 4 phần tương ứng 25 câu hỏi.

  • Phần thi Viết (50 phút): gồm 4 phần.

  • Phần thi Nói (12 phút): gồm 4 phần. 

Để hiểu rõ hơn về cấu trúc đề thi Aptis General, hãy cùng Aptis Easy phân tích rõ hơn cấu trúc từng phần thi trên ngay dưới đây nhé!

Phần Grammar & Vocabulary (Aptis Core) (50 câu - 25 phút)

Phần Ngữ pháp bao gồm 25 câu hỏi trắc nghiệm, mỗi câu tập trung vào một khía cạnh ngữ pháp tiếng Anh cụ thể. Tất cả 25 câu đều là dạng trắc nghiệm với 3 lựa chọn.

Phần Từ vựng cũng có 25 câu hỏi, được thiết kế dưới dạng bộ gồm 5 từ mục tiêu, với 10 lựa chọn cho thí sinh chọn ra từ phù hợp.

TT

Nội dung

Dạng bài

Yêu cầu

Số câu hỏi

Phần 1

Ngữ pháp

Hoàn thành câu

Trắc nghiệm với 3 lựa chọn

25 câu

Phần 2

Từ vựng

Tìm từ phù hợp

Có bộ từ với 10 lựa chọn

25 câu

Cấu trúc phần thi Ngữ Pháp

Phần thi Ngữ pháp trong Aptis được thiết kế để kiểm tra khả năng sử dụng các cấu trúc ngữ pháp cơ bản và nâng cao trong tiếng Anh. Các câu hỏi trong phần này sẽ xoay quanh các chủ đề như thì, câu điều kiện, câu bị động, mệnh đề quan hệ, các từ nối và các cấu trúc phức tạp khác.

Mặc dù đa phần các câu hỏi sẽ kiểm tra ngữ pháp trong văn viết chuẩn, vẫn có một số câu hỏi tập trung vào các yếu tố của ngữ pháp nói. Ví dụ như dạng lựa chọn mẫu câu phù hợp cho tình huống trang trọng hoặc không trang trọng.

Ví dụ: “If I ____ earlier, I would have caught the bus.”
A. had left
B. leave
C. will leave

Xem thêm: Aptis Grammar: Dạng bài phổ biến và chiến thuật làm bài

Cấu trúc phần thi Từ Vựng

Phần 1: Word Matching (Nối từ - 10 câu hỏi)

Đây là dạng bài này bạn cần chọn 5 từ đồng nghĩa với các từ đã cho. Có thừa 5 từ không chọn.

Ví dụ: Select a word from the lust that has the most similar meaning to the following words.

little

sad

big

elderly 

happy

wrong

beautiful

ugly

young

correct

 

1

small

-

 

2

pleased

-

 

3

pretty

-

 

4

old

-

 

5

right

-

 

Phần 2: Word definition (Định nghĩa từ - 5 câu hỏi) 

Bạn cần phải nối định nghĩa với 5 từ trong tổng số 10 từ cho sẵn.

Ví dụ: Complete each definition using a word from the list.

twist

transfer

reckon

reflect  

regret

convince

concentrate

lack

lead

locate

 

1

To feel sorry about a situation is to:

 

2

To make somebody/yourself believe that something is true is to:

 

3

To have none or not enough of something is to

 

4

To give all your attention to something is to:

 

5

To move someone or something from one place is to:

 

Phần 3: Word usage (Sử dụng từ - 5 câu hỏi) 

Bạn cần hoàn thành các câu đã cho bằng cách chọn 5 từ trong số 10 từ cho sẵn điền bào chỗ trống

prospect

pollution

possession

profit

production

prevention

proof

policy

position

psychology

Ví dụ: Complete each sentence using a word from the list.

  1. The governments need to take priority over crime ….

  2. You need to keep the bill as a … of purchase.

  3. The increasing number of private vehicles is the main cause of air…. in cities.

  4. They made a huge … from running their own hotel.

  5. He majored in … at university. 

Phần 4: Tìm cụm từ (5 câu hỏi)

Trong phần này, bạn cần tìm từ để kết hợp với các từ đã cho hoàn thành một cụm từ có ý nghĩa.

Ví dụ: Select a word from the list that is most often used with the following words.

things

faith

frame

bank

route

supplies

traffic

loyalty

fabric

edge

 

1

office

+

 

2

Internet

+

 

3

brand

+

 

4

river

+

 

5

social

+

 

Xem thêm: Aptis Vocabulary: Dạng bài phổ biến và chiến thuật làm bài

Phần thi kỹ năng Đọc (25 câu – 35 phút)

Cấu trúc phần thi Aptis Reading

Cấu trúc phần thi Aptis Reading

Mục tiêu của bài thi là đánh giá khả năng đọc hiểu của thí sinh, với độ khó bài thi sẽ tăng dần qua các phần. Dưới đây là cấu trúc đề thi Reading Aptis:

Phần

Dạng bài

Số câu hỏi

Phần 1
Đọc hiểu câu

Đọc hiểu đoạn văn ngắn, chọn trong 3 đáp án để hoàn thành câu.

5 câu hỏi

Phần 2

Liên kết trong đoạn văn

Sắp xếp trật tự câu để tạo thành câu chuyện hoặc 1 đoạn văn.

6 câu hỏi

Phần 3

Quan điểm của nhân vật

Đọc 4 đoạn văn ngắn về quan điểm của 4 người về 1 chủ đề. Nối quan điểm với mệnh đề.

7 câu hỏi

Phần 4

Đọc hiểu đoạn văn

Tìm tiêu đề phù hợp

7 câu hỏi

Phần thi Đọc trong Aptis ESOL đánh giá khả năng đọc hiểu các văn bản khác nhau, từ các đoạn văn ngắn đến các bài đọc dài hơn. Phần này bao gồm 4 phần chính:

Reading part 1: Sentence comprehension

Trong phần thi Đọc hiểu phần 1, thí sinh cần phải chọn từ đúng để hoàn thiện một đoạn văn. Không nhất thiết phải hiểu rõ toàn bộ các câu trọng đoạn văn bản đề hoàn thành những câu riêng lẻ. Phần thi này sẽ dánh giá khả năng đọc hiểu một câu và hoàn thành câu với từ phù hợp của thí sinh.

Ví dụ: 

Hi Maria,

I just wanted to thank you for the (1) … meal you cooked for us on Sunday. It was (2) … nice to have a home-cooked meal for a change, and everything was so tasty.

I especially loved the (3) … potatoes. 

I’m sorry I had to leave so (4) …, but I had an early meeting the next morning.

I hope you didn’t (5) … cleaning up by yourself.

I hope you’re doing well. Let’s plan to do it again soon.

Thanks again,

Sam

1

delicious

salty

sour

2

so

much

too

3

baked

grilled

chopped

4

early

late

on time

5

hesitate

mind

enjoy

Reading part 2: Text cohesion

Phần thi Đọc hiểu Aptis phần 2 có 7 câu nằm trong một câu chuyện hoặc một đoạn hướng dẫn đã được xáo trộn. Nhiệm vụ của thí sinh là sắp xếp lại các câu theo trật tự đúng để tạo nên một văn bản hợp lý.

Phần thi này kiểm tra kiến thức về sự liên kết của một văn bản. Thí sinh tìm những dấu hiện/gợi ý trong từng câu, để từ đó suy luận ra sự liên hết giữu các cấu trọn văn bản.

The sentences below are from an instruction. Put the sentences in the right order. The first sentence is done for you.

To change the battery in this device, locate the battery compartment.

1. Close the battery compartment and test the device to ensure proper functioning.

2. Insert the new battery, making sure the positive and negative ends are aligned correctly.

3. If the problem persists, refer to the troubleshooting section in the manual.

4. If the device does not work, try removing and reinserting the battery to ensure it is properly seated.

5. Remove the old battery by gently pressing the release button and pulling it out.

Câu 2: ___

Câu 3: ___

Câu 4: ___

Câu 5: ___

Câu 6: ___

Reading part 3: Opinion matching

Trong phần này, bạn đọc bốn đoạn văn ngắn về quan điểm của bốn người về cùng một chủ đề. Bạn nối quan điểm với đúng người. Phần này sẽ đánh giá khả năng đọc hiểu những đoạn văn ngắn.

Ví dụ: 

TAKING A GAP YEAR

Person A

Taking a gap year seems like an incredible opportunity to me. it's a chance Its explore new cultures, gain real-world experience, and develop a better understanding of myself before diving into college. Traveling and volunteering during this time could help shape my perspective and open doors for personal growth. Plus, it might provide clarity on what i truty want to study, ensuring my time in higher education is focused and purposeful.

Person B

Personally. I'm not convinced about the idea of a gop year. I worry that toking a year off could make it harder to get back into the study routine. Also, there’s a financial concern - I'm not sure if I’ll be able to fund my gap year adventures. I’d rather stay on track and graduate on time While it sounds fun, the potential challenges and uncertainty make me lean towards starting college right away.

Person C

A gap year? Absolutely! I believe it's a fantastic way to recharge before the academic years. I plan to work part-time to save money and travel to different countries, immersing myself in diverse cultures. This experience could help me develop a global perspective and essential life skills. Additionally, the time off will provide a mental break, allowing me to approach higher education with a refreshed mind and a renewed passion for learning.

Person D

I see both sides of the gap year debate, but for me, it's not the best choice. My focus is on completing my studies and moving into my career as soon as possible. A gap year might interrupt that momentum. Plus, I value the structured learning environment of college. I believe I'll gain more by staying on track, networking with peers, and engaging with professors. Ultimately, I'm eager to dive into the academic world without taking a detour.

Four people respond in the comments section of an online magazine article about taking a gap year. Read their comments and answer the questions below. 

 

SPEAKER

1. Who values the organized educational setting of university?

 

2. Who plans to get a part time job to earn money for the gap year?

 

3. Who thinks that taking a gap year offers an incredible chance to get practical experience?

 

4. Who worries that taking a year off might cost too much money to travel?

 

5. Who considers a gap year as a valuable occasion for self- development?

 

6. Who recognizes the advantages and disadvantages of the gap year but prefers a focused academic path?

 

7. Who thinks that a gap year serves as an ideal opportunity to recharge before facing the demands of academic life?

 

Reading part 4: Long text comprehension

Phần này gồm một đoạn văn bản dài 750 từ với một loạt các tiêu đề. Bạn cần nối các tiêu đề có sẵn với từng đoạn văn bản (sẽ có 7 đoạn). Trong số 8 tiêu đề, có một tiêu đề không phù hợp với bất kỳ đoạn văn nào.

Phần này kiểm tra khả năng đọc và hiểu văn bản dài. Bạn cần thực sự hiểu rõ những tiêu đề phản ánh ý nghĩa của từng đoạn văn bản như thế nào (có thể sử dụng từ tương đồng, hoặc ý tương đồng, hoặc có cùng chủ đề).

Ví dụ:

1. ____

Travel is an exciting and enriching experience that allows us to discover new cultures, landscapes, and ways of Life. Whether you are planning a short trip or a long journey, the planning and preparation process can be both enjoyable and overwhelming, in this article, we will explore the various aspects of travel, including the benefits, challenges, and tips for a successful and memorable trip.

2. ____

There are numerous benefits to travel, both personal and professional. On a personal level, travel can broaden your horizons and provide a sense of adventure and exploration. It can also help you to develop new skills and increase your self-confidence, in addition, travel can provide a sense of relaxation and rejuvenation, allowing you to escape the daily routine and stress of life.

3. ____

While travel can be rewarding and enjoyable, it can also present challenges ond difficulties. These con include language borers, cultural differences, and unexpected setbacks such as flight delays or lost laggage, it is important to be prepared for these challenges and to approach them with open mind and a positive attitude.

4. ____

Proper planning and preparation are key to a successful and stress-free trip. This includes researching your destination, booking transportation and accommodations, obtaining necessary documents (such as visas and vaccination records), and packing appropriately. It is also important to have a flexible plan and to be prepared for the unexpected.

5. ____

Packing for a trip can be a daunting task, especially if you are unsure of what to bring or are limited by weight restrictions. A good rule of thumb is to pack light and bring only the essentials. This may include clothing suitable for the climate, comfortable shoes, toiletries, medications, and any necessary documents. It is also a good idea to bring a small first aid kit and a few items for entertainment, such books or games.

6. ____

Safety is an important consideration when traveling, especially if you are visiting an unfamiliar or high-risk destination. Some safety tips to keep in mind include staying informed about local laws and customs, being aware of your surroundings, keeping a copy of your passport and other important documents on hand, and avoiding risky behaviors such as excessive alcohol consumption.

7. ____

Travel is an opportunity to learn about and experience different cultures firsthand. It is important to approach these cultures with an open mind and a sense of respect. This may involve adapting to local customs, such as dress codes or cultural norms, and being mindful of cultural sensitivity. It is also a good idea to research and educate yourself about the local culture before your trip.

Read the passage quickly. Choose a heading for each numbered paragraph (1-7) from the list. There is one more heading than you need.

A. Cultural Immersion and Respect

B. The Challenges of Travel

C. Introduction to Travel

D. Staying Safe while Traveling

E. The Joy of Travel

F. Packing Tips

G. Planning and Preparation

H. The Benefits of Travel

Xem thêm: Các dạng bài, cách làm và bài tập có đáp án Aptis Reading

Phần thi kỹ năng Nghe (25 câu – 40 phút)

Cấu trúc đề nghe Aptis gồm 25 câu hỏi, tất cả đều là trắc nghiệm với 4 phương án trả lời. Mỗi câu hỏi được cài đặt dưới dạng một đoạn hội thoại hoặc độc thoại ngắn.

TT

Nội dung

Dạng bài

Yêu cầu

Phần 1

Nhận biết thông tin

Nghe đoạn hội thoại ngắn

Trắc nghiệm, 3 lựa chọn

Phần 2

Xác định thông tin cụ thể

Nghe độc thoại và nối thông tin

6 thông tin, 4 đoạn độc thoại

Phần 3

Nghe và suy luận

Nghe hội thoại ngắn để xác định thái độ

Trắc nghiệm, 3 lựa chọn


Cấu trúc phần thi Aptis Listening

Cấu trúc phần thi Aptis Listening

Listening part 1: Information recognition

Thí sinh nghe một đoạn hội thoại hoặc độc thoại ngắn và chọn câu trả lời đúng liên quan đến thông tin cụ thể. 

Ví dụ: Listen to two people talking about the meeting. What time does the meeting start?”
A. 10 AM
B. 12 PM
C. 2 PM

Listening part 2: Information matching

Trong phần này sẽ có 4 đoạn độc thoại và 6 thông tin. Thí sinh được yêu cầu nối thông tin với người nói phù hợp.

Ví dụ: Complete each definition using a word from the list.

Four employees are talking about what makes a good boss. Match the speaker A, B, C, D with the correct statements 1 - 6. You can listen to each recording TWICE.

Speaker A:

Speaker B:

Speaker C:

Speaker D:

1. Thinks that a good boss should allow staff to take decisions.

2. Believes that a good boss should encourage staff to work in teams.

3. Thinks that a good boss should listen to complaints from staff.

4. Says that a good boss should java good qualifications. 

5. Says that a good boss should set an example of hard work.

Listening part 3: Opinion matching

Thí sinh sẽ nghe một đoạn hội thoại giữa một người nam và một người nữ. Đề bài đưa ra các nhận định, thí sinh cần chọn đúng ai là người nói nhận định đó.

Ví dụ:

Listen to a conversation between two people about visiting a museum. Read the opinion below and decide whose opinion matches the statements, the man, the woman, or both the man and the woman. You can listen to each recording TWICE.

Who expresses which opinion? 

1. They should visit a science museum.
A. Man
B. Woman
C. Both

2. Going to a museum on weekends is too crowded.
A. Man
B. Woman
C. Both

3. It is better to visit a museum with a tour guide.
A. Man
B. Woman
C. Both

4. Watching documentaries at home is a good alternative to visiting museums.
A. Man
B. Woman
C. Both

Listening part 4: Monologue comprehension

Thí sinh nghe một đoạn độc thoại dài và trả lời câu hỏi dựa trên thông tin có trong đoạn độc thoại.
Ví dụ:

Listen to a part of a radio program about keeping fit and answer the questions below.

1. What does the speaker recommend for starting a successful business?
A. Investing a lot of money
B. Doing market research
C. Finding a good business partner

2. What is the biggest challenge for new business owners, according to the speaker?
A. Managing finances
B. Attracting customers
C. Hiring employees

Xem thêm: Cấu trúc đề thi Aptis Listening chi tiết mới nhất

Phần thi kỹ năng Viết (50 phút)

Bài thi viết bao gồm 4 phần, yêu cầu thí sinh điền thông tin vào mẫu đơn, giao tiếp qua mạng xã hội, và soạn email.

TT

Nội dung

Dạng bài

Yêu cầu

Phần 1

Viết dưới dạng từ

Đối đáp hội thoại sử dụng từ

Mỗi câu trả lời dùng 1–5 từ

Phần 2

Viết đoạn văn ngắn

Viết thông tin cá nhân

20–30 từ

Phần 3

Viết các câu trả lời

Trả lời câu hỏi trên mạng xã hội

30–40 từ cho mỗi câu trả lời

Phần 4

Viết email

Email thân mật và trang trọng

40-50 từ cho email thân mật, 120-150 từ cho email trang trọng


Cấu trúc phần thi Aptis Writing

Cấu trúc phần thi Aptis Writing

Writing part 1

Thí sinh được giả sử mới tham gia một câu lạc bộ, khóa học hay hoạt động. Thí sinh nhận được 5 tin nhắn từ các thành viên của câu lạc bộ. Viết từ 1-5 từ để trả lời cho mỗi tin nhắn.

You want to join a book club. You have 5 messages from a members of the club. Write short answers (1-5 words) to each message.

1. What is your name?

2. What do you do?

3. How do you get to the club?

4. What is your favorite book?

5. How much time do you spend reading book?

Writing part 2

Thí sinh viết một đoạn văn ngắn (20-30 từ) về một chủ đề cụ thể.
Ví dụ

You are a member of a book club. Fill in the form. Write in sentences. Use 20-30 words. You have 7 minutes in total.

When and where do you usually buy books?

Writing part 3

Thí sinh được giả sử trong hoàn cảnh tương tác trên mạng xã hội. Thí sinh cần trả lời 3 câu hỏi. Mỗi câu trả lời dài 30 đến 40 từ. Thí sinh không dành quá 10 phút cho phần này.

Ví dụ

You are a member of a book club. You are talking to three other members in the book club chat room. Talk to them using sentences. Use 30 to 40 words per answer. You have 10 minutes in total. Answer all three questions.

Sam: I like to read books in a quiet place without any distractions. I never eat or drink while reading. What about you?

Miguel: I don’t like reading classic literature. I find it boring. I prefer modern novels. Which do you prefer, and why?

Michelle: Some people say we don’t need printed books anymore since we can read everything online or on e-books. What do you think about this?

Xem thêm các dạng bài và cách làm phần thi Aptis Writing chi tiết hơn tại đây.

Writing part 4

Ví dụ

You are a member of a book club. You received this email from the club.

Dear members,

As you know, our weekly book club meetings are very popular. However, we have received a number of complaints about members using their phones while reading. We have started asking everyone to turn off their phones before the meeting starts, but this hasn't solved the problem. We are considering banning mobile phones in our club meetings in the future and would like to hear your views on this. Do you have any other suggestions?

1. Write an email to your friend. Tell your friend what suggestions you will make and why. Write about 50 words. You have 10 minutes.

2. Write an email to the manager of the club. Write about your suggestions. Write 120-150 words. You have 20 minutes.

Phần thi kỹ năng Nói (12 phút)

Phần thi nói có nhiều câu hỏi với thời gian trả lời tối đa, thí sinh có thể kết thúc trước thời gian quy định, nhưng nếu kết thúc sớm, điểm số có thể không đạt mức cao nhất.

TT

Nội dung

Dạng bài

Yêu cầu

Phần 1

Thông tin cá nhân

Trả lời 3 câu hỏi về bản thân.

30 giây cho mỗi câu trả lời

Phần 2

Mô tả và giải thích

Mô tả 1 bức tranh và trả lời thêm 2 câu hỏi với độ khó tăng dần.

45 giây cho mỗi câu trả lời

Phần 3

Mô tả, so sánh và giải thích

Mô tả 2 bức tranh đối lập và trả lời thêm 2 câu hỏi với độ khó tăng dần.

45 giây cho mỗi câu trả lời

Phần 4

Ý kiến cá nhân hoặc trải nghiệm

Xem 1 bức tranh và trả lời 3 câu hỏi về một chủ đề trừu tượng.

1 phút chuẩn bị, 2 phút trả lời

Cấu trúc phần thi Aptis Speaking

Cấu trúc phần thi Aptis Speaking

Speaking part 1: Personal information

Thí sinh trả lời các câu hỏi về bản thân như sở thích, công việc, gia đình.
Ví dụ:

  1. Can you tell me about your family?

  2. What do you like doing in your free time?

  3. What’s the weather like today?

Speaking part 2: Giving information about a picture

Thí sinh được cung cấp một bức tranh và phải miêu tả về bức tranh đó. 

Ví dụ:

1. Describe this picture

2. Tell me a book that you read when you were a child.

3. Should children read books? Why? 

Speaking part 3: Giving opinion

Thí sinh trả lời các câu hỏi liên quan đến quan điểm cá nhân về các vấn đề xã hội hoặc văn hóa. 

Ví dụ: "What do you think about social media?"
Đáp án: "I think social media is both useful and harmful. It helps people stay connected but can also be addictive."

Speaking part 4: Discussing abstract topics

Thí sinh tham gia vào một cuộc thảo luận với giám khảo về các chủ đề trừu tượng hơn như môi trường, giáo dục, công nghệ, v.v. 

Ví dụ: "How do you think technology has changed education?"
Đáp án: "Technology has greatly changed education. It has made learning more accessible through online courses and resources. However, it can also make it harder for students to stay focused."

Tìm hiểu kỹ hơn các dạng bài và cách làm phần thi Aptis Speaking.

Cùng Aptis Easy chinh phục chứng chỉ Aptis ESOL

Aptis Easy đã có hơn 6 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực luyện thi Aptis cùng hơn 10.000 học viên với tỉ lệ thi đỗ lên đến 97% ngay từ lần đầu tiên thi. 

  • Lộ trình tinh gọn, khoa học: Học viên chỉ cần 20 giờ học tập trung để làm chủ tất cả các kỹ năng Nói - Nghe - Đọc - Viết. Khóa học được thiết kế dành riêng cho từng cấp độ (B1 - B2 - C), giúp bạn nắm vững cấu trúc bài thi và kỹ năng xử lý bài một cách tự tin.

  • Phương pháp giảng dạy độc quyền: Sử dụng công thức A-R-E và P-M-K cho kỹ năng Speaking, cấu trúc mô tả tranh ODS và cấu trúc Sandwich cho Writing, giúp bạn nhanh chóng nâng cao điểm số.

  • Mô hình lớp học 4:1 đặc biệt: Gồm 1 giáo viên đứng lớp, 2 giáo viên chấm bài và 1 giáo viên học thuật, kèm theo 1 quản lý lớp học hỗ trợ toàn diện, đảm bảo học viên luôn nhận được sự hỗ trợ tối đa.

  • Chữa bài Nói và Viết 1:1 qua video hàng tuần: Giúp bạn nhanh chóng nhận ra và khắc phục lỗi sai, từ đó cải thiện kỹ năng và tăng điểm số một cách rõ rệt.

Chưa hết! Cuối mỗi khóa học, học viên sẽ có buổi gặp gỡ 1:1 với giáo viên để luyện thi thử Nói - Viết và nhận các góp ý chi tiết trước khi bước vào kỳ thi thực tế. Buổi meet này sẽ giúp bạn tăng cường sự tự tin và chuẩn bị tốt nhất cho bài thi quan trọng.

Lộ trình ôn cấp tốc B1 B2 C Aptis ESOL chỉ 20h

Lộ trình ôn cấp tốc B1 B2 C Aptis ESOL chỉ 20h

Nhanh tay đăng ký khóa học 20h của Aptis Easy để được nhận ưu đãi sớm nhé! 

Thông tin liên hệ Aptis Easy: